top of page

חתונת קונספט // הפקת חתונה בסטייל אתני

בשלהי חודש יולי 2020, בזמן שמגפת הקורונה פוקדת את העולם, נרקמה לה הפקת החתונה של רוני ויוגב. חתונה אינטימית, על החוף, בה הושקעה מחשבה רבה על כל פרט ופרט. החל מעיצוב ההזמנה הממשיך בקו עיצוב אתני-שיק למיתוג כולו ועד עיצוב השולחן, הפרחים והאוירה המכניסה את האורחים לחווית חגיגה על החוף גם כשהשמש תעלם ותשקע.


טרנד עיצוב החתונות בסטייל האתני והבוהו-שיק כבר נמצא בחיינו לא מעט זמן וכנראה שהוא פה בשביל להשאר. אך כמו כל דבר שכבר נעשה, יש צורך לקחת את הסגנון החמים והכפרי הזה ולשדרג אותו במטרה ליצור קונספט מקורי ומרגש שלא היה פה קודם.


יחד עם המעצבת ומפיקת האירועים רינת מור - אושיה מלאת השראה בפני עצמה - ויחד עם צוות ההפקה של האקדמיה ללימודי הפקת חתונות מבית נטלי קולדנוב, יצרנו הפקת חתונה חלומית, שרק מלהביט בה דרך התמונות - הלב מקבל זריקת חמימות ויש חשק להתאהב.


בתהליך המיתוג היתה חשיבה ליצור סט פריטים שידברו את אותה השפה העיצובית ויתכתבו האחד עם השני. למעשה, יש לחשוב על כל פרט כפריט אומנות מפני עצמו. כאשר ניגשים למלאכת מיתוג האירוע, יש להסגר תחילה על הקונספט ועל פלטת הצבעים שתלווה את כל תהליך המיתוג. יש להתחשב בלוקיישן של האירוע, בסט הצלחות בשולחן עליו יהיו מונחים הפריטים, וכמו כן גם, במתנות המוגשות לאורחים אותם יש להתאים לעיצוב הפרחים והאוירה הכללית על מנת ליצור הרמוניה.

עיצוב כריכה לספרו של תמיר אברהם  // חוכמת החמורים

יריית הפתיחה - ההזמנה


למעשה שלב עיצוב ההזמנה הוא השלב החשוב ביותר, ולא רק בגלל שבלי הזמנה - אין לנו אורחים, אלא בגלל שההזמנה מהווה לנו את הבסיס לכל מלאכת המיתוג שתבוא לאחר מכן.


ההשראה להזמנה הגיעה מחלון ליוואןערבית:ليوان), חלונות המאופיינים בפינות עליונות מעוגלות, ובדרך כלל נמצאים בחדר המרכזי בבית.

כבר כתבתי שההזמנה מהווה את החלק המרכזי בתהליך המיתוג. אבל יש ברעיון גם השראה מעמוד התווך המרכזי בבניית התא הזוגי והמשפחתי - הבית.


ההזמנה מורכבת משלוש שכבות. התחתונה בעיצוב של פלטת הצבעים והאלמנטים המעוגלים והעליונה בצורת החלון, לבן, קלאסי ואלגנטי. השכבה השלישית, מאגדת את כל השכבות יחד, והיא הפתקית המודפסת על גבי נייר פרגמנט עם שמותיהם של הזוג.


ההזמנה נכנסת לתוך מעטפה חומה המותאמת לכל החגיגה ופנים המעטפה מתכתב עם ההזמנה.

כאשר המעטפה נסגרת בעזרת מדבקה עליה מוטבע לוגו שנוצר במיוחד עבור החתונה עם אותיות שמותיהם של הזוג.



פתקיות ההושבה, התפריטים ומה שבינהם


לאחר סיום מלאכת עיצוב ההזמנה, מגיע שלב המיתוג של ערב החתונה עצמו. החל משלט הכניסה, הפוגש את האורחים וממשיך לפתקיות ההושבה עליהם מודפסים שמות האורחים ומקום ישיבתם. על השולחן - פתקיות בתאבון, מספרי שולחן, תפריט ותגיות המתנה לאורחים. על הבר אפשר להבחין גם בתפריט הקוקטיילים.

מתנות קטנות


לצד הצלחת והתפריט, חיכתה לכל אורח ואורחת מתנה קטנה, טאג׳ין מרוקאי קטן שבתוכו נמצאת עוגיית מקרון. על כל טאג׳ין הוצמד פתק קטן בנייר פרגמנט עם אותו לוגו של שמות הזוג.


התפריט, בניצוח השף איציק טפירו, מונח על הצלחת ומתכתב עם ההזמנה, גם הוא מורכב בשכבות, תפריט מנות ראשונות ותפריט עיקריות ופתק המאגד את שתי השכבות יחד וקשור בחוט קש.


הצלחת בצבע מי ים בגוון טורקיז השובר את החמימות אך יוצר הרמוניה מרהיבה המשתלבת היטב עם הצבעוניות של הפרחים המונחים במרכז השולחן.


שימו לב לסט הסכו״ם המונח מצדי הצלחת.

חשיבה על כל פרט, כבר אמרתי?!



 

קרדיטים לצוות:

צילום סטילס: Chen Levi

צילום וידאו: Ouriel Malester

עיצוב והפקה האישה והאגדה: Rinat Mor

עיצב ומיתוג: Natalie Klug

בר קוקטיילים: Julio Cocktails

חליפת חתן: Doron Ashkenazi - Menswear

איפור ושיער Hen Zarum-moradi

קינוחים: Mariana Cakes Designer

 

מתחתנים? מסיבת רווקות? אירוע מיוחד?

מוזמנים.ות ליצור איתי קשר ואשמח לעצב לכם.ן את האירוע המושלם

מוזמנים.ות ליצור איתי קשר כאן

 

אני מזמינה אתכם.ן להרשם לניוזלייטר שלי כאן


160 צפיות
bottom of page